Училища ФАРОС – Доставка на учебници
1. ЗАЯВКА НА УЧЕБНИЦИ
Всички заглавия са с корична цена в български лева с включен ДДС.
За да бъде приета и изпълнена заявката Ви, трябва да сте попълнили коректно всички полета на формата за поръчка. При неточни или сгрешени данни, предоставени от потребителя за адрес на доставката, при което стоката бъде изпратена на грешен адрес, разходите за куриерска услуга за пренасочване на пратката са за сметка на потребителя.
Изпратените през сайта заявки се изпълняват единствено с доставка до адрес на клиента, с наложен платеж. НЕ могат да се получават лично от офиса ни на ул. Юрий Венелин 19.
При успешно завършена и изпратена заявка, ще се покаже съобщение с потвърждение. НЕ се изпраща допълнително потвърждение до ваш имейл адрес.
Заявките се обработват и изпращат в рамките на 3 работни дни.
2. ДОСТАВКА НА УЧЕБНИЦИ
Училища ФАРОС работят с куриерска служба „CVC“ с наложен платеж и доставка до адрес.
Доставката е безплатна за Вас и се поема от училища ФАРОС.
При забавяне на доставката по вина на куриерската фирма, училища ФАРОС не носят отговорност.
3. СРОК ЗА ДОСТАВКА
Срокът за доставка на заявките за страната е около 3 работни дни след обработването и изпращането им.
4. ПЛАЩАНЕ НА УЧЕБНИЦИ
Плащането на учебниците се извършва единствено по наложен платеж – плащане при получаване на пратката с куриер.
5. ВРЪЩАНЕ И РЕКЛАМАЦИИ
След получаване на заявката, имате право да върнете закупените учебници в срок от 5 работни дни при спазване на следните условия:
– Опаковката/Учебниците да нямат външни повреди, одрасквания и наранявания, и целостта на опаковката да не е нарушена;
– да не са правени опити за късане на страници;
– да няма повреди, причинени от клиента поради невнимателно транспортиране или всякаква употреба; в това число и попълване, задраскване или подчертаване в учебните комплекти.
* Подробната процедура за връщане и рекламации на стоки, е описана по-надолу.
Връщането или замяната на учебници за град София се осъществява само и единствено на адрес:
гр. София, ул. Юрий Венелин 19, вход 2, етаж 1 (в отсечката между бул. Васил Левски и ул. Любен Каравелов) – моб. тел.: 0879 063 500 Работно време: Понеделник – Петък: 09:00 – 17:00 / Почивни дни: Събота, Неделя и официални празници.
Връщането или замяната на учебници за останалите градове се осъществява само чрез съответния клон на училища ФАРОС.
Закупуването на учебниците се доказва с представяне на касова бележка, а за тяхното връщане се изготвя допълнителен протокол, който се подписва и от двете страни.
Рекламации се предявяват до 5 работни дни от датата на получаване на учебниците. При предявяване на рекламация потребителят има право да претендира само за замяна на стоката с нова.
Молим да ни извините, ако поради липса на складова наличност или друга причина извън нашия контрол, не успеем да доставим предлаганите заглавия в уговорения срок. Учебниците ще бъдат изпратени за наша сметка при първа възможност.
*Учебниците могат да се закупят и на място, на адрес: гр. София, ул. Юрий Венелин 19, вход 2, етаж 1 (в отсечката между бул. Васил Левски и ул. Любен Каравелов) – моб. тел.: 0879 063 500
Работно време: Понеделник – Петък: 09:00 – 17:00
Почивни дни: Събота, Неделя и официални празници.
Моля, имайте предвид, че когато изпращате заявка за учебници чрез формата, съобщените от Вас данни (Вашето име, Вашия телефон, Вашия адрес и имейл адрес) се обработват от нас, само за да можем да изпълним Вашата заявка и да изпратим избраните учебници до Ваш адрес. Ние се ангажираме да изтрием запазените във връзка с това данни, след като обработването им вече не е необходимо или ще ограничим обработката, ако има законови задължения за съхранение. Вижте повече в нашата Политика за поверителност – Училища Фарос.
Благодарим Ви!
Екипът на училища ФАРОС.
ВРЪЩАНЕ / РЕКЛАМАЦИЯ НА ЗАКУПЕНА СТОКА
Срокът за връщане е 5 /пет/ работни дни, считано от датата на получаване на учебниците.
Връщането или замяна на учебници за град София се осъществява само и единствено на адрес:
гр. София, ул. Юрий Венелин 19, вход 2, етаж 1 (в отсечката между бул. Васил Левски и ул. Любен Каравелов) – моб. тел.: 0879 063 500 Работно време: Понеделник – Петък: 09:00 – 17:00 / Почивни дни: Събота, Неделя и официални празници.
Връщането или замяна на учебници за останалите градове се осъществява само чрез съответния клон на училища ФАРОС.
Освен формуляра за връщане на закупени учебници, трябва да бъде приложено и доказателството за закупуването (касов бон, фактура). Задължително условие е закупените продукти да са в изряден търговски вид, без нарушена опаковка и без да са използвани.
Транспортните разходи са за сметка на Клиента и не се възстановяват. Пратки, изпратени с наложен платеж не се приемат. След получаване на върната стока и прегледа й (информация за което ще бъде изпратена по e-mail или телефон), стойността без транспортните разходи се възстановяват на Клиента – в брой или по сметка в срок от 14 /четиринадесет/ дни.
В случай че, връщането/рекламацията не може да бъде приета (напр.: ако е изпратена след посочения срок, ако не е придружена с касова бележка, ако е разопакована или причината/повредата не е по вина на училища Фарос) ще бъде изпратена обратно на Клиента за негова сметка (важи за клиентите ни от страната).
Ако по някаква причина Клиентът е сбъркал и е посочил продукт различен от това, което е искал и до изпращане на поръчката не е установил грешката си, може да се свърже в офиса на фирмата, за да бъде взето решение как ще се процедира. Всеки случай се разглежда индивидуално. Разходите за връщане на продукт и изпращане на новозаявен са за сметка на Клиента. Ако новата поръчка е по-скъпа се доплаща разликата. Доставчикът е в правото си да откаже връщането на продукт по свое усмотрение ако обстоятелствата го налагат.
На рекламация подлежи всяка стока, която не отговаря на заявената от Клиента. При явно несъотвествие на получената стока със заявената незабавно се свържете с нас на телефон 0879 063 500. Несъответствието се проверява по наименованието на продукта в заявката и наименованието на продукта, който е получил Клиента. При установяване на такава грешка, Kлиентът връща продукта на място на ул. Юрий Венелин 19, вх. 2, или с куриер за сметка на Доставчика и му се дава/изпраща верния.
Ако при получаването на стока, тя е с нарушена или разпокъсана опаковка, рекламацията ще бъде уважена само в присъствието на куриера още при самото получаване на стоката. В този случай незабавно се свържете с нас по телефона и направете рекламация на куриера. Рекламацията се удостоверява със запис в товарителницата от получателя, в момента на получаване на пратката. Рекламации, отнасящи се до механични повреди, възникнали по време на транспорта, ще бъдат разглеждани само въз основа на протокол за рекламация, изготвен в присъствието на куриера. В случай на видима повреда на пратката в момента на нейното предаване се изготвя (в два еднообразни екземпляра) констативен протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и нейната опаковка. В този случай Клиента може да откаже получаването на пратката или да я вземе на своя отговорност. В случай, че Клиент приеме такава пратка и не предяви своите претенции пред куриера с получаването ѝ, отговорностите по рекламация отпадат. При такива обстоятелства важат условията за рекламация на пратки на съответната куриерска фирма.
При предявяване на рекламация в срок до 5 /пет/ работни дни от датата на покупката/доставката при спазени всички условия на училища Фарос, както и всички действащи законови разпоредби, Kлиентът може да претендира за замяна на учебниците с други или възстановяване на заплатената сума. Всички разходи, които клиентът е направил за получаването и връщането на закупената стока, комисионни на банки и други разходи извън сумата по стойността са за сметка на Клиента. Няма право на рекламация лице, което се явява трета страна при получаването на пратката и не е основният платец по нея.
Copyright © 2024 Фарос. Всички права запазени.
Wonderful NicDark WP Theme